Witam.
Jestem totalnie świeży w świecie programowania i robię pierwszą w życiu apkę w Unity 3d.
Potrzebuję stworzyć Dictionary<string, object> dla dodawania 2 różnych obiektów 2 różnych klas.
Jeśli jest np:
public static class MojeDictionary { public static Dictionary <string, object> listaObiektow = new Dictionary<string, object>(); }
public class a{ }
i
public class b{ }
i potem chcę porównać np:
foreach(var obj in MojeDictionary.listaObiektow){ if(obj.Value.Equals(a)) { //instrukcja... }
Jak tak robię to mi wyskakuje coś w stylu 'Element ,,a" to element ,,typ", który jest nieprawidłowy w podanym kontekście'.
Dodam, że obiekty dodaje się do tego Dictionary z innego skryptu i zapisuje w pliku.
Nie wiem po prostu jak podać instrukcję w if jeśli obiekt jest danego typu. Jeśli by był typu klasy 'b' to chcę zrobić inną instrukcję.
Proszę o wyrozumiałość dla mnie i pomoc.