Unity3d włączenie animacji po wejściu w dane miejsce.

Unity3d włączenie animacji po wejściu w dane miejsce.
RO
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 4
0

Witam. Mam problem, żeby po wejściu w dane miejsce (np. x=1, y=6, z=0) np. poruszyła się ściana. Warto, również dodać, że obiekt nie będzie w żaden sposób powiązany z graczem.

PS: Wolałbym żeby skrypt był napisany w C#

IndieDevArt
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 19
1

Napisałem kiedyś artykuł o tym : Event Manager. Jak czegoś nie rozumiesz to pytaj. Ale ta metoda jest bardzo prosta i skuteczna, mozesz ja zastosować do praktycznie wszystkiego.

RO
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 4
0

A niemożna było by to zrobić w ten sposób? np:

if transform...
then animation...

Tylko problem polega na tym, że nie wiem jaka komenda w Unity3d odpowiada za zczytanie pozycji i rozpoczęcia animacji w innym obiekcie.

RO
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 4
0

Działało by to?

Kopiuj
	function OnTriggerEnter (other : Collider) 
{
	animation.Play("nazwa_animacji");
}
IndieDevArt
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 19
0
Kopiuj
  
void OnTriggerEnter() // Możesz wyłączyć kolizje z innymi obiektami przez użycie tagów
{
    animation.Play("nazwa_animacji"); //animation ma wskazywac nacomponent animacja w GameObject drzwi
}
 
RO
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 4
0

Nie wiem czy to dobrze zrobiłem, ponieważ wyskakują mi trzy błędy:

fasadin
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 4883
0
  1. kod
  2. bledy
  3. pokaz linie kodu w ktorych pokazuje blad

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.