Chce napisac takie "cos" co mi wyeksportuje plansze do jsona (to jest najwazniejsze zadanie). Zrobilem to, ale nie podoba mi sie w tym pare rzeczy i nie za bardzo wiem jak to zmienic.
tutaj jest do tego kod. Pisany dosc szybko, takze formatowanie w niektorych miejscach moze byc popsute.
GenerateBoard jest tylko po to zeby sprawdzic czy dziala json.
taki maly offtop po srodku Ktory code styleguide polecacie do c#?
Idea jest nastepujaca
- Aplikacja bedzie napisana w WPF
- Uzytkownik na poczatku podaje rozmiar mapy ktora nie moze sie zmienic. Dlatego na poczatku napisalem mSize_x, mSize_y, ale widze ze nie bedzie to potrzebne, bo jak sie zrobi data-grida to tam sie ustali na sztywno. Tego jeszcze nie obmyslilem jak do konca zrobie
- Uzytkownik moze wybrac sposrod trzech kategori (tlo, obiekt, przeciwnik) co chce umiescic na mapie
- Uzytkownik przeciaga np tlo (ktory zajmuje jedno miejsce w tablicy) na mape, na to moze dac obiekt a pozniej na to jeszcze moze dac przeciwnika (wiec background bedzie mialo najmniejszy wspolczynnik layer a enemy najwiekszy)
- Jak kliknie w opcje eksport, to wyekportuje to do pliku
Czego tutaj brakuje / mi sie nie podoba
- mam takie wrazenie ze mBackBoard mFrontBoard i mEnemyBoard jest troche lamaniem zasady DRY. Mimo wszystko inne, ale jednak korzysta sie z nich tak samo. Ja nie potrafie tego inaczej zrobic niz trzymanie trzech osobnych tablic skoro chce trzy inne kategorie. Co za tym idzie jest troche "duplikatow". Funkcje wygladaja praktycznie identycznie tylko nazwa zmiennej sie rozni.
- Czy nie za bardzo rozdrobnilem tych funkcji? Bo przez to zamiast robic raz for-loopa robie go trzy razy (dane sa male, takze pewnie jakbym zrobil jeszcze z 10 razy to odczuwalnej roznicy by nie bylo... ale jednak)
Za kazde uwagi bede wdzieczny :)