Hej, piszę aplikację na mono i mam już tego mono serdecznie dość. Zauważam dziwne anomalie, raz dany kod się wykona a raz nie. Dodam do jakiejś klasy prosty destruktor który ma za zadanie jedynie wypisać komunikat na ekranie, raz zadziała a raz aplikacja się wywali rzucając takie coś:
Unhandled Exception:
System.NotSupportedException: Stream does not support writing
at System.IO.FileStream.Write (System.Byte[] array, Int32 offset, Int32 count) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.IO.StreamWriter.FlushBytes () [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.IO.StreamWriter.FlushCore () [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.IO.StreamWriter.Write (System.Char[] buffer, Int32 index, Int32 count) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.IO.CStreamWriter.Write (System.Char[] buffer, Int32 index, Int32 count) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.IO.CStreamWriter.Write (System.Char[] val) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.IO.CStreamWriter.Write (System.String val) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.IO.TextWriter.WriteLine (System.String value) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.IO.SynchronizedWriter.WriteLine (System.String value) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.Console.WriteLine (System.String value) [0x00000] in <filename unknown>:0
at Mobiltek.WinSmsGW.DummyRouter.TranslatedDummyRouter.Finalize () [0x00000] in <filename unknown>:0
Na mono nawet destruktor i GC powodują problemy??? Czy mój kod jest po prostu źle napisany?