Praca z silnikami do tworzenia gier

Praca z silnikami do tworzenia gier
Riw
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Gdynia
  • Postów: 201
0

Witam,planuję napisać własny silnik do tworzenia gier w C#,ale zanim się za to zabiorę to obecnie zbieram informacje na temat takich silników i zadaje sobie ciągle jedno pytanie:
Czy jeśli potrafię się posługiwać Silnikiem Unity3D,to czy bedę też chociaż trochę potrafił posługiwać np.Silnikiem BGE albo UnrealEngine,czy też będę musiał dla każdego Silnika zaczynać naukę od nowa ?

spartanPAGE
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
0

czy też będę musiał dla każdego Silnika zaczynać naukę od nowa ?

Jak to zwykle bywa z kodem, musisz nauczyć się API.

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.