Wejście:
Od kilkuset do kilku tysięcy zdjęć 512x512x2B
Wyjście:
Obracalny model 3d
Wymagania:
Duża dokładność więc najlepiej ray-casting
Działanie na kartach graficznych, najlepiej zarówno na nvidi jak i na amd
Darmowa do użytku niekomercyjnego
Raycasting? Raycasting nie oznacza dokładności i nie ma wiele wspólnego z realtime, więc o tym 'obracanym modelu' będziesz mógł zapomnieć.
Działanie na kartach graficznych? Tzn, rysowanie na ekran? Nie ma problemu :>. Chyba że chodzi Ci o wykonywanie obliczeń na GPU, tylko za bardzo nie wiem gdzie je chcesz upchnąć.
Ogólnie napisz coś więcej, bo prawdopodobnie źle opisałeś co chcesz zrobić.
Ale zakładając że zrozumiałem - to jest w sumie robota na jeden dzień bez żadnej biblioteki: implementujesz http://en.wikipedia.org/wiki/Marching_cubes, tworzysz VBO, rysujesz na ekran (OpenGL).