Witam
W końcu udało mi się połączyć funkcję klienta i serwera w jednym programie. Dodałem to do gry i teraz chce przesłać ruch z jednej aplikacji do drugiej. Problem jest w tym, że nie potrafię tego zrobić. Ze stringami jakoś idzie, ale wysyłanie tablicy do funkcji już nie :/ Aplikację łączą się ze sobą prawidłowo, ale nie wiem jak zmodyfikować ten fragment kodu:
string tekst = txtWysylane.Text;
if (tekst == "") { txtWysylane.Focus(); return; }
if (tekst[tekst.Length - 1] == '\n')
tekst = tekst.TrimEnd('\n');
w.Write(tekst);
wyswietl(txtOtrzymywane, "===== Ja =====\n" + tekst + '\n');
txtWysylane.Text = "";
by przesyłał do drugiego programu ruch, po wywołaniu zdarzenia:
private void MainForm_MouseDown(object sender, MouseEventArgs e)
{
int x = e.X;
int y = e.Y; // +20;
if (x >= 20 && x < 340 && y >= 40 && y < 360
&& (x + 22) % 40 != 0 && (x + 21) % 40 != 0
&& (y + 2) % 40 != 0 && (y + 1) % 40 != 0)
{
int _x, _y;
_x = (x - 20) / 40;
_y = (y - 40) / 40;
//string text = "x=" + x.ToString() + " y=" + y.ToString() + "_x=" + _x.ToString() + " _y=" + _y.ToString();
//MessageBox.Show(text, "_x, _y");
// System.out.println(_x + " " + _y);
bicia.sprawdz_bicia(gracz, plansza);
ruchy.klikniecie(_x, _y, plansza, bicia, gracz);
Refresh();
}
}
Pewnie trzeba też zamienić tą linijkę:
private BinaryWriter w = null;
na coś innego, ale czytam o przesyłaniu danych w C# i jakoś nie widzę innej możliwości.
W załączniku zamieściłem cały projekt, gdyby ktoś miał czas i był tak miły looknąć i dać jakąś podpowiedź w tej strawie, to będę wdzięczny.
Pozdrawiam