Kwiczoł to miał gadke :D
Kwiczoł to miał gadke :D
Oglądam teraz "Nocny agent" na netfliksie. Polecam.
https://rozrywka.spidersweb.pl/nocny-agent-serial-netflix-recenzja-opinie
Ja polecę serial, który zapewne już się gdzieś przewinął w tym wątku. Ale odświeżę, bo to widowisko, które chyba już zawsze będzie numerem jeden w moim serduszku czyli Bojack Horseman.
"Rzym". Mimo, że historią nigdy specjalnie się nie interesowałem, ten serial sprawił, że sięgnąłem po książkę o histori starożytnego Rzymu. Ciekawe postacie, historie i dużo nagości ;)
Jak ktoś lubi kryminały i choć w minimalnym stopniu interesuję się Japonią, polecę Tokyo Vice - https://www.imdb.com/title/tt2887954/
Jezeli jestescie znudzeni crapem jaki w 95% graja w sieciowkach polecam vod na nowe horyzonty: https://www.nowehoryzonty.pl/
Daredevil był świetny. Oby Wilson Fisk dalej trzymał poziom. Zwiastun już jest, wkrótce premiera:
Daredevil to był fenomen. Film - dno, a serial świetny:
Future Man - jeden z niewielu seriali SF jaki jest logiczny i wszystko jest ze sobą logicznie powiązane. Chyba najlepszy serial jaki oglądał w ciągu 10 lat od strony mądrego powiązania logicznego fabuły i związku przyczynowo skutkowego. https://www.filmweb.pl/serial/Future+Man-2017-788578 Opis serialu jest całkowicie błędny na Filmweb.
Ogólnie produkcja bardziej inteligenta, przez co może mniej popularna niż kapitan Ameryka czy jakiś tam nowy iron man itp.
Da się oglądać: castlevania, dobre rady johna wilsona, devs, mayans-mc, na wodach północy, after life, Shingeki no Kyojin, the lost symbol, the reacher, cobra kai, tokyo vice, utopia, chłopaki z baraków, pod kopułą, death note, klub polnocny, gabinet osobliwosci, 1899, tulsa king, Wednesday, Wikingowie: Walhalla, The Rig, od zmierzchu do switu, silo, mam na imie earl, wolf pack, missions (w języku Go napisano sztuczną inteligencję), Pokerowa Twarz, the last of kingdom.
Świat Według Kiepskich jeżeli nie był polecany.
Z polskich, ja ostatnio skończyłem i mogę polecić:
Natomiast odpadłem po drugim odcinku Sortownia - niby pomysł i główna historia ok ale im dalej w tym nudniej. Natomiast zacząłem oglądać Żmijowisko i odpadłem po 15 minutach bo nawet nie dało się skupić na samym filmie bo jak tylko w tle leciała jakaś muzyka to słychać było trzaski i charczenie (oglądałem na streamie canal+)
Ostatnio oglądane polecam. Stranger Things, Upadek (Netflix) ,Mentalista (ten w trakcie)
Z polskich seriali kryminalnych mogę jeszcze polecić (oglądałem i mi się podobały, chociaż to żaden wyznacznik :p )
Ogólnie polskie kryminały stoją na naprawdę światowym poziomie. Jedyna ich wada to udźwiękowienie - jak normalnie oglądam filmy/seriale z głośnością ustawioną na 40 to polskie seriale trzeba czasem podkręcać nawet do 60 żeby usłyszeć i zrozumieć dialogi. Oczywiście muzyka, odgłosy tła i efekty już są OK i to nie jest tak, że po prostu serial jest cicho...
Ja tam wróciłem do klasyki :) Szczęki z 75, The Lost Boys z 87, Fright night itp. Klimat amerykańskich filmów lat 80 jest niepowtarzalny. Te filmy miały po prostu "osobowość" w przeciwieństwie do dzisiejszego multi kulti. Nie liczy się fabuła tylko ilość czarnych gejów w scenariuszu itp.
ledi12 napisał(a):
Ja tam wróciłem do klasyki :) Szczęki z 75, The Lost Boys z 87, Fright night itp. Klimat amerykańskich filmów lat 80 jest niepowtarzalny. Te filmy miały po prostu "osobowość" w przeciwieństwie do dzisiejszego multi kulti. Nie liczy się fabuła tylko ilość czarnych gejów w scenariuszu itp.
Zgadza się. Jako, że wątek o serialach to z mojego dzeciństwa:
A-Team , MacGyver, Airwolf, Knight Rider
Opowieści z krypty
The Outer Limits (1963-1965)
Strefa mroku (1959-1964)
Autostrada do nieba
Władcy przestworzy - Świetna produkcja w którą byli/są zaangażowani Spielberg i Hanks (choć tego drugiego nie lubię akurat jako reżysera / producenta) o załogach B-17 nad Europą. Nie jest to tylko kolejna laurka dla dzielnych Amerykanów, ale serial w którym główni bohaterowie z odcinka na odcinek potrafią się zamienić w mięso armatnie. Poza tym fajnie jest pokazane życie załóg "od kuchni", czyli ich codzienne życie poza misjami i imprezami.
My Brilliant Friend (Genialna Przyjaciółka) - ostatni sezon będzie wyemitowany pod koniec tego roku.
Jak dla mnie perfekcja, w swoim osobistym rankingu stawiam go na równi z The Wire na pozycji #1.
Sześć stóp pod ziemią (2001 - 2005)
Szpital na peryferiach (1977 - 1981)
Stare ale jare