Zauważyłem że w przypadku odświeżania tokenu przez pewien krótki czas (około minuty) nie działa nowy token do api Ksef dla zapytania o nagłówki faktur online/Query/Invoice/Sync, po czym zapytania znowu normalnie przechodzą. W odpowiedzi dostaję jako błąd:
{
"exception": {
"serviceCtx": "srvTEMFA",
"serviceCode": "20221123-EX-342003693B-22F3584AE1-C4",
"serviceName": "online.query.query.invoice",
"timestamp": "2022-11-23T11:27:08.260Z",
"referenceNumber": "20221123-SE-E01DE39B84-F4A5D0BAB9-79",
"exceptionDetailList": [
{
"exceptionCode": 21304,
"exceptionDescription": "Brak uwierzytelnienia."
}
]
}
}
Czy ktoś natrafił na podobny błąd, czy może należy odczekać jakiś czas po odświeżeniu tokenu żeby z niego korzystać(co wydaję się dosyć szalone ale przyznam że już spodziewam się wszystkiego)?

