Skrypt VS do unity - niszczenie klikaniem

Skrypt VS do unity - niszczenie klikaniem
PC
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 5
0

Witam, jak nick wskazuje jestem początkujący więc proszę o w miarę proste wyjaśnienie problemu.
Oto skrypt, który napisałem w Visual Studio oraz podczepiłem to kostki, która kiedyś będzie przeciwnikiem w unity.
Chciałbym aby przeciwnik zginą po 5 kliknięciach (tak wiem że warunek jest

Kopiuj
<=

) jednak przeciwnik nie chce czekać na pięć kliknięć tylko ginie gdy tylko odpalę kod, który prezentuje się w ten sposób :

Kopiuj
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class Enymy : MonoBehaviour
{
    public int hp = 5;
    void OnMouseUp()
    {
        hp--;
        transform.position = new Vector3(0, 1, 0);
    }
	void Update ()
    {
        OnMouseUp();
        if(hp <= 0)
        {
            Destroy(gameObject);
        }
	}
}

Z góry dzięki za odpowiedź.

Pixello
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Podkarpacie
  • Postów: 448
2

Unity samo wywoła Ci OnMouseUp gdy klikniesz, a nie możesz wywoływać tego w Update(), bo to "klika" co update.

PC
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 5
0

Dzięki wielkie

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.