Dodawanie skryptu c# do unity3d

Dodawanie skryptu c# do unity3d
N1
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 8
0

Witam,
od jakiegoś czasu uczę się programowania w c++, a teraz zacząłem uczyć się również Unity3d. Jednak gdy otwieram skrypty C# na unity zamiast podstawowego środowiska unity otwiera mi się VisualStudio, z którego korzystam przy c++, i tu mam pytanie - Co zrobić aby otwierał mi się MonoDeveloper (czy jakoś tak ;D )

  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
1

Ustaw domyślny program w opcjach.
Stwierdzam słabe googlefu.

N1
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 8
0

a jak wejść w opcje ?
i tak, słabe googlefu :D

  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
1

Lewy górny róg.
Edit -> Preferences -> External Tools -> External Script Editor (wybierasz)

Profit.
//Chyba założę konto :D

N1
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 8
0

Wszystko pięknie tylko że tam mam już wybrane MonoDeveloper... a odpala się VS D:

  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
0

W systemie skojarz typ plików .cs z MonoDevelop.

N1
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 8
0

A jak to zrobić ?
Tak wiem - nie umiem myśleć :D

N1
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 8
0

Bo gdy robię to normalnie to okazuje się że komputer nie widzi MonoDevelopera, po wpisaniu gdy chce zaleźć inny program zamiast VS.

  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
0

To poszukaj w plikach Unity.
Unity -> MonoDevelop - > MonoDevelop.exe

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.