Java i Unity? Gry na Androida

Java i Unity? Gry na Androida
L8
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 7
0

Witam, zastanawiam się czy w Unity 3D da się pisać w Javie, słyszałem, że została możliwość C# a samą Jave wycofano z programu. Chciałbym stworzyć jakąś prostą gierkę na Androida, postanowiłem wybrać Unity, gdyż z tego co czytałem AndroidStudio nie udostępnia gotowych schematów Fizyki itp. Więc stąd moje pytanie. Czy da się napisać gierkę na Androida w Javie w programie Unity oraz czy może mógłby ktoś polecic jakis inny silnik, który ma gotową fizyke?
Z góry dziękuję za odpowiedź :P

SwateQ
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 87
1

Z tego co mi wiadomo to w Unity nigdy nie było Javy więc może być ciężko

MasterOf
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 466
1
  • libGDX

  • jMonkeyEngine

  • lwjgl

Riddle
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 10227
2

Android Studio to IDE general-purpose, więc nie jest skierowane w żadną konkretną domenę, jak np gry, więc oczywiście że nie będzie miał out-of-the-box sinika fizycznego. Oczywiście możesz sobie taki ściągnąć, np dyn4j.

Co do biblioteki do gier na Androida, to najlepszą jest libGDX, umożliwia pisanie gier jednoczesnie na Androida, Desktop, iOS'a i przeglądarkę. Jest też port, MinGDX, który bazuje na libGDX, ale jest uproszczeniem i można w nim pisać tylko gry 2D.

L8
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 7
0

Dzięki wszystkim za odpowiedzi, wybrałem libGDX.

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.