Czy to normalne?
Menedżerowanie muszą planować pracę na najbliższe dni/tygodnie/miesiące - do tego wymagana jest wiedza "elo jak tam progress?"; a że nie siedzą oni w Twojej głowie (i, przypuszczalnie, nie widzą Twojego ekranu), jedynym sposobem na uzyskanie tej wiedzy z ich punktu widzenia jest zadawanie pytań :-)
Skoro jesteś nową osobą, to być może dodatkowo obawiają się, że np. zatniesz się na którymś z zadań i nie przyznasz do tego (co niestety się zdarza ).
Ostatecznie to od Ciebie zależy jak się czujesz z ich pytaniami - jeśli uważasz że są natarczywe, powiedz to jemu/jej/im i daj do zrozumienia, że skoro zadanie jest wycenione, to tyle właśnie zajmie i najwyżej dasz znać w razie gdyby miało się przeciągnąć.
Może za wolno robie taski?
Skoro pracujesz od niedawna, to naturalnym jest, że zadania będziesz robił powoli; menedżer powinien to uwzględnić w planowaniu zadań dla zespołu i raczej nie spotkałem się z przypadkiem lidera, który by się czegoś takiego doczepiał.