JPanel - czy to dobre rozwiązanie

JPanel - czy to dobre rozwiązanie
TM
  • Rejestracja:ponad 11 lat
  • Ostatnio:około 9 lat
  • Postów:12
0

Witam,

chcę zrobić aplikację, której budowę przedstawiłem w załączonym obrazku:

czarne - główny element, który przechowywał będzie elementy czerwone w ilości zależnej od użytkownika
czerwony - element przechowujący elementy niebieskie, umieszczane za pomocą "przeciągnij i upuść" przez użytkownika
niebieski - element zawierający pole textowe edytowalne i element graficzny (rysowany przez program lub w formie pliku graficznego - tego jeszcze nie wiem)

Pytanie moje brzmi, czy użycie JPanel jako elementu przechowującego dla poszczególnych bloków będzie odpowiednie, czy lepiej użyć do tego czegoś innego?

Qbisiek
  • Rejestracja:około 12 lat
  • Ostatnio:około 10 lat
  • Postów:160
1

Moim zdaniem JPanel się nada.


Ursinus
  • Rejestracja:około 12 lat
  • Ostatnio:około 10 lat
  • Postów:161
1

Jak najbardziej JPanel może być. Jeśli mogę to polecam ci: .
Jest tam sporo fajnych tutoriali, które przydadzą ci się przy tworzeniu GUI w Javie.

wojciechmaciejewski
  • Rejestracja:ponad 12 lat
  • Ostatnio:około 2 lata
  • Postów:560
1

tylko i wyłączenie JPanel. A tak naprawdę to kolekcja JPaneli, jakaś Lista.

A najlepiej stwórz klasę dziedziczącą po JPanel która zawiera wszystkie elementy i kolekcje tych obiektów sobie stwórz (najlepiej pewno będzie ArrayLista-a )

pzdr

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.