Chcę, żeby mój program obsłogiwał pluguny do wizualizacji dźwięku. Chodzi o jakiś efekt, który zmienia się wraz ze zmianą głośności muzyki. Chyba wiadomo o co chodzi. Tylko nie mam pojęcia jak takie dll'e powinny działać. Myślałem o zrobieniu funkcji, w której podawałbym wartość integer i która zwrazałaby bitmapę dopasowaną do tej wartości. Ale wydaję mi się, że to będzie zbyt powolny proces. Jak możnaby było to zrobić? Taka dll'ka musi działać bardzo szybko.
Pluginy do wizualizacji
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 370
0
http://un4seen.com/ - biblioteczka bass umozliwia pobieranie wartosci dzwieku (nie mam pojecia jak sie nazywa ta wartosc, z muzyki jestem mniej niz zero :P ) a w demach jest przyklad wizualizacji tego
http://www.sulaco.co.za/opengl4.htm - przyklad wizualizacji dla Winampa (uzycie OGL)
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Postów: 107
0
Nie chodzi mi o to jak pobrać wartość dźwięku. To już mam dotowe. Chodzi o to jak zobić bibliotekę, która sterowałaby obrazem w pewnym panelu.
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
0
No to masz dwie możliwości:
- Przekazać pluginowi uchwyt do canvasa panelu i użyć go do rysowania (także przez OpenGL).
- Stworzyć w pluginie okienko i zadokować je na panelu.
Lepsza będzie prawdopodobnie pierwsza metoda, ale to też oczywiście zależy od tego, jak to wszystko chcesz rozwiązać.