Gra "Wisielec" na przerwaniach

Gra "Wisielec" na przerwaniach
PR
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 3
0

Witam,
Muszę zrobić projekt którego treść brzmi:

Gra "wisielec" (http://pl.wikipedia.org/wiki/Wisielec_%28gra%29), tryb graficzny. Haslo kazdorazowo losowane sporod kilku zapisanych w pliku txt. NIE WOLNO UZYWAC FUNKCJI GRAFICZNYCH JEZYKA PROGRAMOWANIA! UZYWAC FUNKCJI DOSa/BIOSa ORAZ BEZPOSREDNIEGO ZAPISU DO PAMIECI GRAFICZNEJ. OPERACJE NA PLIKU Z HASŁAMI (OTWARCIE, ODCZYT) ZA POMOCA FUNCKJI DOSa.

Potrzebuje jakichś porad, nie wiem od czego nawet mógłbym zacząć. Czy ciężko będzie mi takie coś zrobić?

flowCRANE
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Tuchów
  • Postów: 12269
0

Najpierw polecam zapoznanie się z dostępnymi przerwaniami i nauką ich wykorzystania - bez tego nawet nie ma co się brać za program.

PR
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 3
0

Z tym się już zapoznałem na stronie, http://www.ctyme.com/intr/int.htm i wiem mniej więcej jak ich używać.

flowCRANE
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Tuchów
  • Postów: 12269
0

Potrzebuje jakichś porad, nie wiem od czego nawet mógłbym zacząć. Czy ciężko będzie mi takie coś zrobić?

Na pewno ciężej, niż z wykorzystaniem gotowych procedur/funkcji;

A z czym masz dokładnie problem? Z używaniem przerwań? Z wymyśleniem mechanizmu gry?

PR
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 3
0

Z wymyśleniem mechanizmu gry.

I ogólnie ze wszystkim praktycznie, np. którym przerwaniem mogę wczytać losowe hasło z pliku bo od tego trzeba zacząć chyba.

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.