minute i sekunde łatwo policzyć
s - sekunda
m-minuta
g-godzina
x,y,lewa górna strona tekstury
128 od środka bo jest 256*256
sr i mr i gr promień sekundy i minuty i godziny
int g,m,s,sr,mr,gr;
int sx,sy,mx,my,gx,gy;
sr=100;
mr=80;
gr=120;
Clock cl;
cl.GetTime(g,m,s);
sx=x+128+sr*sin(((60-s)*6+180)3.141592658/180);
sy=y+128+srcos(((60-s)*6+180)3.141592658/180);
mx=x+128+mrsin(((60-m)*6+180)3.141592658/180);
my=y+128+mrcos(((60-m)*6+180)*3.141592658/180);
jak policzyć godzine
w tym miejscu bo teraz jest uskokowo tzn do pełnej godziny
gx=x+128+gr*sin(((360-g)*360/12+180)3.141592658/180);
gy=y+128+grcos(((360-g)*360/12+180)*3.141592658/180);
jak doliczyć do kąta godziny kąt minuty , wzór ?
godzin 12 czyli po 30 stopni na godzine + minuta ?
Color3iT(255,0,255);
PutLine(x+128,y+128,sx,sy);
Color3iT(255,0,0);
PutLine(x+128,y+128,mx,my);
Color3iT(0,0,0);
PutLine(x+128,y+128,gx,gy);

