Kompilowanie na iOS

Kompilowanie na iOS
Wiktor Panecki
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 23
0

Dzień dobry, miałem pomysł przeportować swoje IDE na iPad'a i pytam się czy jest możliwość kompilowania na iOS? Tworzę to w Qt ale jak będzie trzeba mogę przerzucić się na Swifta.

Patryk27
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Wrocław
  • Postów: 13042
2

Jakoś te aplikacje na iOS powstają, prawda? Czyli możliwość kompilacji jest :-)

Patryk27
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Wrocław
  • Postów: 13042
0

Ach, teraz rozumiem;

Wydaje mi się, że w takiej sytuacji Twoim jednym wyjściem będzie interpretacja kodu z poziomu IDE - aplikacje napisane na iOSa, bez specjalnych uprawnień, nie mogą uruchamiać dowolnego innego kodu; z tego powodu przykładowo Firefox na iOSie wykorzystuje pod spodem Safari (ponieważ Firefox jako odrębna, nie-systemowa aplikacja nie byłby w stanie JITować kodu JSa do natywnego, co przełożyłoby się znacząco na wydajność stron).

Patryk27
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Wrocław
  • Postów: 13042
0

Nic to nie zmieni, ponieważ nie będziesz miał sposobu na uruchomienie tej binarki po jej pobraniu na urządzenie.

Btw, na temat odpisuj w postach :-)

Wiktor Panecki
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Postów: 23
0
Patryk27 napisał(a):

Nic to nie zmieni, ponieważ nie będziesz miał sposobu na uruchomienie tej binarki po jej pobraniu na urządzenie.

Btw, na temat odpisuj w postach :-)

Ale będę mógł ogarnąć Remote Desktop w aplikacji

Patryk27
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
  • Lokalizacja: Wrocław
  • Postów: 13042
1

Tak, technicznie tak - mógłbyś kompilować oraz uruchamiać kod na swoim serwerze, a do użytkownika tylko wysyłać rezultaty (stdin, stdout oraz stderr); jest to całkiem ambitne, wykonalne zadanie.

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.