Witam,od długiego czasu programuję już w C# używając Windowsa 7.Mam takie marzenie,aby stworzyć pewnego dnia (nie ważne ile będę musiał nad tym siedzieć) silnik do gier 3D,albo chociaż sam silnik do fizyki.Wiem,że taki silnik wymaga SharpDX oraz BEPUphysics,ale nie wiem jak się za to zabrać.W internecie są same poradniki dla Windowsa 8 a na stronach Microsoftu są nie dość,że tylko dla Windowsa 8 (którego nie cierpie) to jeszcze odstawione byle jak.
Dlatego piszę tutaj,z prośbą o poradę jak mogę rozpocząć naukę w C# o pisaniu własnego silnika!
Silnik Gier
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Lokalizacja: Gdynia
- Postów: 201
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Lokalizacja: Wrocław
- Postów: 13042
Oczywiście sprawdziłeś w internecie i nie było NIC na ten temat spośród tysięcy artykułów wylistowanych po wpisaniu Twojego pytania w Google?
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Lokalizacja: Gdynia
- Postów: 201
Oczywiście,że sprawdziłem,czytałeś uważnie mój post?
W internecie są same tutoriale dla Windowsa 8 które nie działają u mnie -,-
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Lokalizacja: Wrocław
- Postów: 13042
Ale zdajesz sobie sprawę, że możesz po prostu wziąć tutorial z C++, przeczytać i zobaczyć, w jaki sposób tam zbudowali ten silnik, i napisać na tej podstawie własny, prawda?
Chyba że potrzebujesz czegoś, co poprowadzi Cię za rączkę przez wszystkie kroki, ale jaki jest wtedy sens brania się za pisanie czegokolwiek?
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Lokalizacja: Wrocław
Riw napisał(a):
Oczywiście,że sprawdziłem,czytałeś uważnie mój post?
W internecie są same tutoriale dla Windowsa 8 które nie działają u mnie -,-
Co Ty wpisujesz w Google, że nie znajdujesz materiałów o programowaniu gier na Windows?
- Rejestracja: dni
- Ostatnio: dni
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Postów: 180
Na dobry początek możesz zobaczyć sobie źródełka do OGRE http://www.ogre3d.org/download/source
albo dołącz do jakiegoś projektu http://www.codeplex.com/site/search?query=3d%20engine&ac=4