Mouse down, mouse up - przytrzymanie przycisku

Mouse down, mouse up - przytrzymanie przycisku
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
0

Witam

Oto mam taki problem mam taka funkcję:

Kopiuj
   public void zwiekszGlosnosc()
        {
           
            if (axWindowsMediaPlayer1.settings.volume <= 98)
            axWindowsMediaPlayer1.settings.volume += 2;
       
            label1.Text = "" + axWindowsMediaPlayer1.settings.volume;
        }
 

i teraz mam przycisk button1 i obsłużone zdarzenie mouseClic i zwiększa mi po kliknięciu "Volume" o 2 czyli działa tak jak chciałem. Mój problem dotyczy tego w jaki sposób zoribć tak żeby kiedy przycisk jest wciśnięty zwiększa mi się o 2 "volume" aż do momenut kiedy puszcze przycisk. Czyli trzymam przycisk i np. od 50 leci mi ......co 2 i widze, że mam 80 puszczam i przestaje mi się głośność zwiększać. Czy obłsużyć jakoś mose down i mouse up - jeśli tak to jak jakąś mała podpowiedź proszę.

Dzięki z góry za pomoc.

  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
0

Może ktoś podpowiedzieć, jak to obsłużyć?

SI
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
0

MouseDown i MouseUp + dodatkowo potrzebujesz timera

Kopiuj
Timer t = new Timer { Interval = 250 };
t.Tick += t_Tick;

...

void t_Tick (object sender, EventArgs e)
{
    // zwieksz glosnosc
}

void button1_MouseDown(object sender, MouseEventArgs e)
{
    t.Start();
}

void button1_MouseUp(object sender, MouseEventArgs e)
{
    t.Stop();
}
  • Rejestracja: dni
  • Ostatnio: dni
0

Dzięki, Wielkie za podpowiedź :)

Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.

Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.