int main (int argc, char *argv[])
{
srand (time(NULL));
int a;
cout << " 0 - Jednak nie gram, jestem komunista i niech swinie jedza z koryta " << endl;
cout << " 1 - Zlapie zlodziei - graj " << endl;
cout << " 2 - Zasady gry " << endl;
cin>>a;
cout << endl<< endl;
switch(a)
{
case 0:
{
system ("PAUSE");
return EXIT_SUCCESS;
break;
};
case 1:
{
game();
break;
};
case 2:
{
cout <<"czemu nie dziala game() w case 1 a tak normalnie to dziala?";
break;
};
}
return 0;
}
To jest main. Funkcja game(); jest to gra gdzie sobie chodzę po planszy strzałkami i zbieram największych złodziei politycznych do paki (każdy wie kogo). Jeśli w main dam samą funkcję game(); to jest ok. działa. Jak obuduję w switch to dupa, case 0 i case 2 działają a case 1 czyli gra nie.
Mam dev c++, taki na uczelni używamy.
Wszystko jest ok, czym to może być spowodowane?