Ostatnio postanowiłem, że może spróbuję stworzyć jakąś prostą grę w 2d. Znam podstawy C#, ale nie wiem jaki framework użyć. Szukam czegoś co da dużo możliwości nie tak dużym nakładem pracy i z w miarę łatwym dostępem do wiedzy o tym frameworku.
Co polecacie?

- Rejestracja:ponad 7 lat
- Ostatnio:ponad 4 lata
- Postów:31
- Rejestracja:około 22 lata
- Ostatnio:3 miesiące
- Postów:5042
..V.. napisał(a):
Ostatnio postanowiłem, że może spróbuję stworzyć jakąś prostą grę w 2d. Znam podstawy C#,
I to jest Twój podstawowy błąd. Nie wiesz na jakiej zasadzie działają gry, nie znasz świata gier, masz wiedzę zbyt wysokopoziomową, żeby to ogarnąć. Jest duża szansa, że brak zrozumienia tematu skończy się frustracją i przestaniesz pisać gry.
Co powinieneś zrobić, żeby było to dobrze?
Naucz się czym są gry. Jak działają, jak się je tworzy (bez żadnych silników, czy frameworków). Najlepiej to ogarnij jakieś kursy, które nauczą Cię tworzyć gry bezpośrednio w DirectX lub OpenGL. Napisz w tym coś naprawdę prostego w stylu - idzie sobie ludek, skoczył i zebrał kulkę. Nauczy Cię to naprawdę sporo. Dopiero z taką wiedzą idź w Unity. To moja dobra rada.
Zarejestruj się i dołącz do największej społeczności programistów w Polsce.
Otrzymaj wsparcie, dziel się wiedzą i rozwijaj swoje umiejętności z najlepszymi.